Nuffnang

VIDEO : MELAMPAU!!! Sultan Disamakan Syaitan Dan Babi!!! @PDRM


Gempar pendedahan yang di buat oleh blog AIDC jelas memperlihatkan bagaimana seorang aktivis PAS bernama Wan Ji merancang untuk menghapuskan Institusi Raja-Raja Melayu @ Sultan menjelang tahun 2030.

Lihat kenyataan beliau dalam satu ‘bengkel’ yang dipercayai dihadiri oleh ahli kumpulan blogger yang satu aliran pemikiran dengannya

“Ana punya cita-cita. Sekarang ni 2013kan? 2030, ‘MAP’ ana, Sultan tak ada. Sultan dah habis. Malaysia ni dah jadi negara Republik. Sistem berpresiden dah. Bila? 2030.. “Kita dah buat map, kita dah buat perancangan tau, sebenarnya ‘game’ ana ni awal lagi, 2011…’game’ ana. 

Dah ada 2012 dan 2013. “Apa ana punya ‘game’, ‘game’ ana, tahun yang pertama, ana buat ‘game’, orang kate Sultan Syaitan. “Mulut orang…Setan…setan…setan…setan…bile??…Tahun ke… Dan terbukti berjaya….ok…ok? Berjayakan??? Orang sekarang tak panggil Sultan…. “Kalau Sultan pun…Setan…dalam kepala otak diakan???…Setan…Setan…Setan…Setan…Setan…Setan,” .



Selanjutnya Apakah kepimpinan PAS tidak sedar tentang gerakan subversif ini atau ianya merupakan agenda tersembunyi PAS dan pembangkang dalam mendepani cabaran politik di Malaysia ?

Apa yang dapat di lihat dalam rakaman tersebut bukanlah satu perkara biasa yang boleh di buat main-main kerana ia bersangkutan dengan dasar dan perlembagaan negara.Malah Institusi Raja-Raja Melayu juga di heret sekali termasuklah penghinaan terhadap Sultan yang menjadi tonggak kepada kekuatan bangsa Melayu itu sendiri.

Menyamakan Sultan dengan Syaitan dan Babi adalah tindakan yang tidak boleh dimaafkan , apatah lagi gerakan ini mahu menghapuskan Sultan menjelang 2030 dan ianya bermakna menghapuskan Islam dan bangsa Melayu itu sendiri.

Pihak berkuasa khususnya KDN perlu segera menyiasat apa yang sebenarnya berlaku dan mengambil tindakan kerana ini merupakan sebahagian daripada gerakan untuk menghancurkan negara (SUMBER).


 


Satu laporan Polis akan dibuat oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM)



Menurut SUMBER, Satu laporan Polis akan dibuat oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) terhadap seorang ahli serta penyokong Pas yang bernama Wan Ji wan hussin.

Laporan akan dibuat pada jam 4.00 petang ini (20 Ogos 2013) di Balai Polis Dang Wangi, Jalan Dang Wangi, 50100 Kuala lumpur berikutan tersebarnya satu video yang dianggap menghina Sultan.

Selain dari penghinaan ia juga dianggap sebagai ancaman untuk menghapuskan Institusi Raja-Raja Melayu oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia. 
Share this article

2 Komen:

  1. Memang jahat betul si DAJAL ni! PENGGANAS 'ustaz' PAS ni disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM!

    Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya dan KEDAULATAN Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam
  2. Kalaulah ini benar sbagaimana dilaporkan!!!!Apa lagi.....kalau bangsa lain buat begini kita cepat2 melatah....kalau bangsa sndiri.....tunggu ape lgi KDN?Ini yg pling bahaya.....api dlm sekam.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top