Nuffnang

Amaran!!!! Posting Cikgu Bangsat Yang Terdahulu Telah Di Sabotaj. DAPATKAN YANG TERBARU DI SINI!!!!


MAAF, POSTING LAMA TELAH DISABOTAJ!!!!!!! KEPADA PEMBACA BOLEH DAPATKAN INFO BERKENAAN CIKGU BANGSAT DI SINI!!!  MEMANG BANGSAT, BANGSAT PUN TAK MACAM NI!!!!!



Tak Sedar dek untung dengan keamanan dan keselamatan negara yang dinikmati selama ini. Dah tu makan gaji pula dengan kerajaan. Patutlah semakin ramai anak murid yang rosak akhlak dan membenci anggota keselamatan kita!!!

Mohon pihak Kementerian Pelajaran Malaysia khususnya Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak terlepas pandang isu macam ni!!!

Jangan jadikan generasi baru kami rosak disebabkan cikgu sebegini.

Gua Tunggu Kenyataan Rasmi KPM dan TPM!!!!!!!!














Share this article

7 Komen:

  1. cara la bro.. aku pun sempat screenshot 13 page pg td..
    aku nk print suruh adun buat repot polis..

    BalasPadam
  2. aku tk heranla cikgu2 ne sbab majoriti yg aku jumpa dorg ne seolah terlalu benci ngan kjaan kita skarang siap campaign lgi tu. aku tak katala semua cikgu2 mcam tu sbabnya bnyak lgi cikgu2 d luar sna yg aku tk pnah jumpa dn menyembang n tk tau lgi fahaman politik dorg mcamna aku harap tkla spt cikgu2 yg pnah aku jmpa tu...aku cuma ingatkan jak ye.......apapn sama2 kita berdoa semoga kerajaan yg ada sekarang ne sentiasa dilindungi Allah swt...Aminnn...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam. Jangan disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga dan takkan disebabkan seekor nyamuk, kelambu hendak dibakar. Berhenti mengata orang lain jika hati kita berasa pedih bila dikata orang. Jika kita suka mengkritik, jangan ada hati hendak menghalang orang lain mengkritik. Minta tolong semua pembaca tidak mengaitkan para pendidik yang ada adalah anti kerajaan belaka. Tapi selalunya itulah yang dilabelkan kepada kami ; tidak buat kerja dan sebagainya. Kebencian terhadap kami, samalah seperti kebencian sesetengah pihak kepada jabatan-jabatan tertentu termasuklah pasukan keselamatan. Yang buat salah bukan semua; tapi profesionnya yang sering jadi rujukan untuk menimbulkan senario kurang selesa kepada seluruh ahlinya. Inilah budaya kurang rasional yang terdapat dalam kalangan masyarakat Malaysia. Apakah ini hasil pendidikan atau diri sendiri yang dimamah bujukan syaitan ? Ahli politik, ahli perniagaan dan sesiapa sahaja gemar mengungkit sesuatu perkara jika ia dapat memuaskan nafsu dan melepaskan perasaan tidak puas hati atas sesuatu sebab. Fikirlah dahulu sebelum berkata kerana sukar untuk memohon kemaafan sesama manusia jika tiada kesempatan tika ajal menjelma. BERHENTI DARIPADA GELAR MENGELAR DAN HINAAN SESAMA SENDIRI KERANA ITU BUKAN YANG DIANJURKAN OLEH ISLAM.

      Padam
    2. memang betul sebilangan guru pendidikan anti kerajaan barisan nasional sedangkan diaorang makan gaji dengan kerajaan dah setiap hujung tahun guru pendidikan sentiasa naik gaji dan tetap berpencen.yang kasihan guru KEMAS dan jurusan lain bahagian pendidikan masyarakat pusat sumber,bina insan,guru pkk kemas masih kontrak sedangkan JABATAN KEMAJUAN MASYARAKAT membantu kerajaan bila pilihan raya agar terus memenrintah hingga sekarang.

      Padam
  3. TPM Menteri Pendidikan Dr Fuat Jarkasi timbalan menteri pendidikan,tamatkan saja perhidmatan cikgu seikor ni.Banyak lagi orang lain yg belum mendapat perkerjaan.Kalau tidak pun tukarkan ke sekolah yg berhampiran kg sg nyamok di lahat dato.

    BalasPadam
  4. Pas ni huru hara la idup ko doggie Cikgu..ko blk je kg pastu tanam sayur..klu aku la, me nyesal Ada sedara Mara cam ko ni..

    BalasPadam
  5. Dia kata org.. korang kata dia.. korang dgn dia sama je.. puihh~

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top