Nuffnang

ANGKUH DAN DENDAM : Tun M Dan Muhyiddin Pertaruhkan Negara!!!


Parti ciptaan Tun Dr Mahathir, Pertubuhan Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) sedang rancak menyusun pentadbiran dan strategi untuk menggamit rakyat menyertai parti dan menumbangkan Barisan Nasional pada PRU akan datang.
Tun M yang kuat berpegang pada kuasa diktator, wajib mengubah sikap atau menghadapi realiti kemusnahan BERSATU di tangan sendiri !

Di bawah kepimpinan Tan Sri Muhyiddin Yassin, kita lihat ramai lagi pemimpin GILA KUASA DAN BESAR KEPALA di dalam parti tersebut. 

Tidak menghairankan, kerana BERSATU diasaskan oleh golongan kecewa kerana ketidakpuasan hati terhadap KEPIMPINAN UMNO! Sama seperti kemunculan Parti Amanah Negara (PAN) dan Semangat 46 yang hanya ‘HANGAT-HANGAT TAHI AYAM’ ! 

PAN merupakan parti ‘tajaan’ DAP bercita-cita besar untuk mengambil alih pemerintahan kerajaan negeri Kelantan. Manakala BERSATU menetapkan matlamat untuk menumbangkan UMNO dan BN. 

DAP sudah tidak sabar menanti kewujudan parti BERSATU untuk bekerjasama dengan parti Tun M. Tentulah motifnya mengambil kesempatan dan meneruskan perjuangan dengan agenda jijik dan kotor DAP! Konon nak benteras rasuah tapi lupa rasuah Tokong DAP juga terlibat sama. 

Buktikan BERSATU tidak ditubuhkan kerana kepentingan diri! Jika diperhalusi tindakan Mahathir meninggalkan UMNO sebanyak dua kali (pada era pentadbiran Pak Lah dan Datuk Seri Najib). 

Pak Lah mudah ditumbangkan kerana persepsi buruk dirancangkan dengan menghalakan serangan ke atas Khairy Jamaluddin dengan mendakwa beliau adalah agen Singapura dan mendedahkan kononnya wujudnya satu video lucah semasa remaja. 

Pak Lah pula sentiasa dilabelkan kaki tidur walhal sebaliknya bekas perdana menteri ini mengidap penyakit Apnea iaitu gangguan disaluran penafasan. Tun Mahathir dan Muyiddin pula bertindak dari dalam Umno dengan mengucar kacirkan dan memberi gambaran Pak Lah gagal mentadbir kerajaan !

Namun setelah skrip lapuk lama diulang tayang pada pentadbirang Najib, ianya gagal kerana sekali bolehlah Tun M bergaya, tetapi kali kedua akan sudah tahu rentaknya. 

Tun M pada pertengahan tahun Mac 2015 ada membuat pertemuan dengan Raja Petra (blogger Malaysia-today.net) untuk mengajak Petra berada dalam kemnya untuk menjatuhkan Najib. 

Namun Petra menghidunya apabila tahu agenda peribadi Tun M adalah untuk menaikkan anaknya si Mukhriz. Tun M juga tidak dapat menjawab siapa bakal menjadi Timbalan Perdana Menteri setelah Muhyiddin dinobatkan sebagai Perdana Menteri. 

Petra tahu pilihan Tun M adalah untuk menaikkan anaknya sebagai Timbalan Perdana Menteri setelah Muhyiddin memegang teraju negara. Tun M tidak mempedulikan nasib rakyat, walhal lebih pentingkan projek jambatan bengkok untuk menyuap kroni-kroninya mendapatkan habuan !

Setelah semuanya gagal, Tun M terpaksa menyerang dari luar termasuk menggunakan strategi peliwat tersohor negara si Anwar Ibrahim dengan menggunakan kuasa besar yahudi iaitu Amerika Syarikat untuk memberi tekanan kepada negara dan Najib.

Tun M tahu beliau memecah belahkan orang Melayu, bersekongkol dengan DAP BANGSAT, dan menggunakan negara Yahudi untuk menyerang negara, tetapi itu semua tidak dipedulikan asalkan dendam dan kuasa kroninya serta anaknya diperjuangkan! 

NAMUN BANGSA DAN NEGARA DI PERTARUHKAN & DIGADAIKAN OLEH TUN DR MAHATHIR !

Lu Pk La Sendiri!
Share this article

2 Komen:

  1. Apalah ko melalot ni...........?
    Malas nak baca.
    Siapa yang rosakkan negara dengan hutang berbillion....???
    LU FIKIRLAH SENDIRI.

    BalasPadam
  2. Saya dah fikir memang Pakatun pengkhianat bangsa demi kuasa harta dan kroni sanggup bersengkongkol dengan Cina Dap dsn pihak asing Nauzubillah...jahat dan buduk betul hati serta niat mereka namin Alhamdulillah.... ALLAH menggagalkan segala perbuatan keji mereka

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top